יום שישי, 4 בדצמבר 2009

ומה אם הוא לא אוהב?

אז אני מאוהב. וכמו כל דבר אצלי אני מרגיש את זה בכל מקום בגוף. צמרמורת נעימה בכל פעם שאני רואה אותו, עצב ממלא בכל פעם שאנו נפרדים לשלום. קנאה עזה לכל מי שיכול לאיים על הקשר שלנו. חרדת נטישה והרבה הרבה בכי.

מה מעוות פה? שהוא לא יודע על זה.... אולי הוא מרגיש. כשאני מוכן לעלות איתו על האוטובוס למרות שהקו הזה מאריך לי את הדרך בשעה, כשאני מבריז משיעורים רק כדי לשבת לידו עוד כמה שעות ביום, שבאופן פתטי אני מציע לו בכל יום לצאת איתי למסעדה או לסרט, או לבשל ביחד ארוחת ערב, ובאופן קבוע הוא מסרב.

מה קורה במצב בו אתה מאוהב במישהו שהוא כנראה לא מאוהב בך. האם זה אפשרי לגרום למישהו להתאהב או שזה משהו שפשוט צריך לקרות? ועכשיו שהקשר כאילו הולך ומתחזק, האם כדאי לי לצאת מזה לפני שאני נכנס לעוד מערכת יחסים עקרה? איך אוכל להיות החבר הטוב שלו בזמן שאני נמשך אליו ורוצה לישון איתו באותה מיטה? איך אוכל לקבל את היום שבו הוא יתאהב במישהו אחר?

אם ארחיק אותו מהחיים שלי, אחזור לחיי השגרתיים והמשמימים. לא וצה להתעורר מהחלום הזה. למרות שרוב הזמן זה סיוט.

אז לספר לו? לחתוך? לחכות? אולי אפסיק להיות כ"כ מעוניין בו? אין לי מושג, אז אני מחכה....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה